Denssan

Idag känns allt mycket bättre..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Shira är på bättringsvägen! Känns riktigt skönt! Droppet igår gjorde susen och nu hoppas jag bara att hon vill dricka vatten under dagen så vi slipper dropp igen. Hon är med mig på jobb idag, piper nästan inget alls men däremot fiser hon sattan och det STINKER! Men det gör inget, hon är ändå världen sötaste vovve <3
Ska ringa till vet när de öppnar kl 12 och höra vad de säger idag. Antagligen får jag komma och hämta med smärtlindring så hon inte behöver ha ont över dagen.
Jag måste även säga att jag inte förstår de som inte har sina djur försäkrade! Jag är grymt glad att jag har Shira försäkrad, denna gången har de hjälpt mig med över 4000 kr och det är inte fy skam! De har betalt lite mer än hälften och det känns riktigt skönt. Utan deras hjälp skulle jag blivit minst 7000 kr fattigare. Ja det är dyrt att ha djur med de är värda varje öre!

Idag ska jag ÄNTLIGEn träna. Jag har kännt för att träna hela veckan men jag har inte haft hjärta att lämna Shira själv i bilen. Men jag tror att det inte är några problem idag =) Kommer kännas rikigt skönt när jag väl tränat färdigt. Sen ska jag bara hem och mysa med mina två älsklingar <3

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: