Denssan

Trött och sliten

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag känner jag mig hängig. Vill inte göra någonting, men jobbet flyter i alla fall på bra. Jag är duktig med mina papper och avstämningen flöt på perfekt, då känns det i alla fall mycket bättre =)
Men mina ögon gör ont. Varför har man egentligen ont i ögonen? Har inte haft det innan men nu gör det ont. Vill bara lägga mig ner och blunda. Men jag får vänta många timmar till! Ska bowla med arbetskamratera och hem till en som gått i pension och äta middag efter jobb, men jag vill hem. Får klistra på ett leende i alla fall, men mina tankar kommer att vara på mitt hem och min älskling!

Jag börjar känna mig tung i kroppen med. Idag när jag satt på bussen visste jag inte riktigt hur jag skulle sitta, magen kändes tung och det var nästan ansträngande att andas. Snart går jag in i vecka 22, över hälften har jag gått, skönt! Man kan nästan undra hur det hela ska sluta om jag känner såhär nu, hur ska jag orka de sista veckora på jobb? Jaja det löser sig säkert, det gäller helt enkelt att tänka positivt =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: