Denssan

Tillbaks!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu är jag tillbaka igen =)
Har haft lite ledigt och det har varit grymt skönt! Tyvärr blev det ingen flytt som jag hoppats på, men snart! Bara det jäkla golvet på toaletten kunde bli färdigt snart så jag kan få komma HEM! Vi har städat i hallen, köket och sovrummet, satt möbler och det är supermysigt, ajg vill bara flytta! Men jag måste ha en toalett, ingen höjdare att vara gravid och springa upp på nätterna för att gå på toa och behöva gå ner i källaren, det fungerar INTE! Men nästa vecka så bor vi där, utan tvekan =)

Den här jäkla snön vill inte ge sig heller. Så mycket det kommit i natt, usch och blää! Även om det är välsigt fint att titta på så är det ingen höjdare att ge sig ut i trafiken, men man har inget val! Men iofs hade folk baar kört ordentlogt och inte som idioter så hade det inte hänt så mycket olyckor!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: