Denssan

PANIK!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Vaknade i morse av att älsklingen fick sms. Låg och funderade en stund vem är idioten som skickar sms mitt i natten! Efter några minuter tänkte jag att nej jag får kolla så det inte är något viktigt. Tur var väl det! Klockan visade sig att den var 06.55, min buss går 07.00 och det var älsklingens kollega som skicade och fråga när vi kom, vilken jäkla tur! Annars vet man inte när vi hade vaknat =) Snabb som man är så satt jag på bussen 07.30 och kom bara 10 min försent till jobb =) Men den där paniken man har när man vaknar, man springer upp och vet inte någonting, men det var jäkligt skönt med en timmes sovmorgon =)

Har haft en bra helg =)
Fredag: Hade myskväll med Shira. Vår favorit var på julbord. Tittade på Idol och åt gottigt, halvsov några timmar och när jag gick och la mig för att fortsätta på min bok så kom älsklingen hem, vilken tajming =)

Lördag: Låg i sängen extra länge, skönt! Kunde inte lägga ifrån mig boken! Sen fick jag fart, upp och göra mig vacker inför kvällen. Det svåra är just nu att hitta någon klänning som jag kan ha! Efter många om och men så hittade jag en, kanske inte världens snygagste men den passade i alla fall =)
Var på Olearys redan halv 4. Maten kan jag verkligen INTE rekommendera! Den var riktitg värdelös! Men sällskapet var perfekt, alla ifrån Cardinals (Förutom favorit Camilla och Danne) med sällskap =) Sen blev det bowling. Ja jag är en värdelös bowlare! Först två raka i rännen följt av en strike och två i rännan igen, haha. Hur lyckas man =)
Sen körde vi till Lund, Retro Blaster Xmas Bash 2010. Där fick jag änsligen träffa Camilla! Hade mycket att prata om. Lyssnade på banden och smådansade (så mycket vi orkade). Åkte hem i tid jag och mitt hjärta <3
Fick mycket komplimanger för min mage och alla var så glada för vår skull =)

Söndag: Låg länge i sängen idag igen, skönt =) Läste ut boken, helt otroligt bra! Den kan jag verkligen rekommendera! Det gör ont i en när man läser, men man fastar och kan inte lägga ner den.
Sen tog vi en tur på Entré och sedan hem till svärföräldrarna.

Min helg har varit kanon, tacka vare min älskling. Han är bäst <3


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: