Denssan

Ja jag är lycklig, ja jag är lycklig

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ja jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag och lördag. Ja jag är lycklig, ja jag är lycklig ja jag är lycklig hela långa veckan ut!
(Låt ifrån Pippi Långstrump)

Tyckte att den passade bra in på mig idag, för jag är LYCKLIG!
Vi har mycket att göra just nu, älskling jobbar mycket + jobbar extra, vi har fullt upp i lägenheten som vi ska flytta in i imorgon, ja vi har verkligen mycket att göra! Det sista ska packas ikväll och sen ska det packas upp i den nya. Tur att jag är ledig på fredag.
Men jag är lycklig =)
Vår prinsessa i magen rör sig mycket, jag bara växer (vilket iofs är ganska jobbigt) Men jag mår bra.
Jag är orolig över hur min kropp kommer att se ut sen, men det får jag ta när det kommer. Allt går att fixa till ;)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: