Denssan

Snart är det fredagsmys!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag är det fredag. SKÖNT!
Känner mig på mycket bättre humör, nästan allt känns underbart idag. Fick ut all min ilska igår, tur! Jag är trött på människor som ska förstöra för andra, vad har de för rätt till det?? Usch och blää på dem!

Denna helgen ska jag ta det lugnt, inget partajande. Jag orkar helt enkelt inte. Marcus ska hjälpa min syster och johan med huset, jag ska på informationsträff ang Rallylydnad imorgon sen ska jag bara slappa! Antagligen ska jag med syster och mina små hjärtan på barnloppis på söndag, alltid skoj.. =)

Förresten idag har jag beställt världens sötaste mössa, bara längtar tills jag kan börja använda den!

Söt va?? =)



/Denise

Kommentarer

  • Anonym säger:

    får man klappa den? :P hihi

    2009-09-06 | 21:32:35

Kommentera inlägget här: