Denssan

Varför vara anonym...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Vill man lämna en kommentar, vilket jag oftast tycker är väldigt trevlig så kan man väl lämna namn i alla fall. Varför skriva anonymt?

Jag har haft en bra helg med mitt hjärta.. =)
Fredags var jag och älski ute och åt på vår favvis ställe, Syltan.. Det blev marulk för min del och oxfilé för älski, mumsigt! Sen blev det biografen "Sommaren med Göran" man fick ett antal härliga skratt, underbar film =)
Var hemma i tid och somnade gott tillsammans med min kärlek <3

Jag fick gå upp tidigt på lördagen, blev hämtad kl 9 och iväg till Rallykonferans i Hörby. Väldigt intressant och en del trevliga människor. Insåg även att skitsnack sprider sig snabbt, sjukt egentligen att vissa inte har annat att göra än snacka skit om andra, pinsamt tycker jag! Men jag bryr mig inte, det är inte mitt problem.
Var hemam vid 3 tiden fick sova en stund, skönt.. =).. Halv 7 bestämde vi oss för att åka med till Höör och 10 min senare hämtade Marcus och Josefine oss, ja jag han bli färdig snabbt med kläder, smink och frisyr.. =)
Iväg till Höör Twinlake run.. Det blev partaj med alla nära och kära.. =).. Det blev en hel del alkohol, eller rättare sagt cider för min del. Haha.. =).. Men jag fick dansat både bugg med A.Bånge (vet ej hans namn) och Jive med mitt hjärta. Eftersom mina skor var lite för stora så tog jag av mig dem när jag dansade med alski, det ångrar jag idag! Det var tägolv och på något sätt har jag "bränt" mina "trampdynor", åhh det är synd om mig! Men jag hade en undertbart härlig kväll.. =)

Igår kom svärmor in till stan med Shira och Diablo. Det blev en tur i Pildammsparken, mysigt!
Sen hem och städa i lägenheten, min kära svärmor hjälpte till, du är en pärla! Sen blev det Syltan, mums! Det fick bli pasat för mig, gottigt!
Sen hamnade jag, älski och Jenny framför tv:n och såg Män som hatar kvinnor. Jag tyckte faktiskt att det var en grymt bra film, spännande.. =).. Ska helt klart se nr 2 som kommer snart, längtar!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: