Denssan

Då satt man här igen då.. =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då var man tillbaka i vardagaen igen, så skönt! Jag hatar verkligen att ligga hemma och tycka synd om mig själv! Efter en halv dag får jag panik. Igår städade jag till och med hela lägenheten, men det fick jag lida för sen. Inte bra att städa och hålla igång när man har feber.
Men idag mår jag nästan helt okey, nja näsan rinner fortfarande men det klarar jag av.. =)

Hade en hel hög med papper när jag kom tillbaka till jobb, skoj.. Jag tycker om när jag har mycket att göra, dagen bara springer iväg!

Nu är det redan fredag och jag ska till frisören och bli snygg, I love! Jag älskar att gå till frisören och bli fin i håret.. Ska även klippa lite toppar idag, det behövs.. =)

Imorgon ska jag och älski till Old Bones och boka upp en massa tider så jag kan få mina fötter fixade, skojigt! Men fan vad ont det kommer att göra! Men jag längtar tills jag är färdig.. =)
Kom även på att det bara är en vecka kvar till Tattomässan och jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska sätta på min kropp, kanske är dags eftersom jag har tid på lördagen.. =)

Ha en trevlig helg alla!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: