Denssan

Underbart på Tottomässan.. =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har haft en underbar helg (precis som jag brukar ha)
Vi har varit på mässan alla 3 dagarna, haha.. =).. Trevligt trevligt! I fredags att vi först hemma hos Dr Dam sen åkte vi till mässan, träffade min söta Jenny.. =). Det blev en lugn fredag, shoppade lite nya kläder (det behövs alltid) och tittade runt på mässan i lugn och ro. .=).. Vi var hemma redan vid kl 1, skönt!

Vi vaknade lite senare än planerat i lördags, var meningen att vi skulle upp i tid och hinna träna, men det sket sig. Vi åkte in till mässan och var där redan vid kl 12.30. Marcus hade bestämt sig för att sätta en uggla på sin kropp, snyggt blev det! Det var ahns första tatto på benen, det var på tiden..  Han måste ju matcha resten av kroppen.. Efter Marcus var det Jockes tur, det blev ett snyggt ansikte på underarmen, han såg lite plågad ut medans de höll på, men det ska kännas när man gör sig fin.. ;).. Vi mötte upp Danne och Camilla runt 6 tiden och åkte till Syltan för att få i oss lite mat, gottigt! Sen blev det snabbt hem, byta om och ta på sig den nyinköpta klänningen, grymt fin! (Det blev 2 nya klänningar, det behövde jag verkligen).
Träffade resten av gänget, det blev en del cider.. =).. Träffade förrestem Elly under dagen med, trevligt trevligt! Det var meningen att vi skulle partaja denna dage, men när klockan var halv 12 satt Marcus nästan och somnade och frågade om vi inte kunde åka hem. Jag tror aldrig att detta har hänt innan, Marcus ville åka hem innan mig! Så det blev Taxi hem och sen somnade vi båda två innan vi la huvudet på kudden.

Söndag vaknade vi tidigt och stack iväg och tränade, har en jäkla träningsvärk idag, skönt.. =).. Sen stack vi till mässan igen och denna gången var det Jennys tur att smycka sin kropp.. =).. Det blev en grymt snygg dolk, riktugt snyggt.. =). .Den ska du visa upp med glädje snäckan.. =)..
Så alla fick nya fina saker på kroppen förutom lilla jag. Jag väntar faktiskt till mina fötter är färdiga, vill inte göra något annat som inte passar in till de jag ska ha där. Så jag får vänta snällt till januari.. =).. Har kommit på fler ideér nu, så antagligen kommer jag att sno en tid ifrån älski med, hihi.. ;)

Idag är det tråk måndag, Usch hatar måndagar! Jobb hela dagen, hem snabbt och äta sen är det dags för hundkurs. Är hemma sent, kommer hem lagom till Hollywoodfruar, alltid skojigt att titta på.. =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: