Denssan

Redan oktober!!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Det gick upp för mig precis nu att det redan är nu månad, var har heal september tagit vägen? kallt och ruggigt har det blivit ute och jag tycker inte om det! Det känns inte som det var längesedan man kunde gå i sommarklänning och njuta av värmen, nu får man ställa in sig på tjockar och varma kläder, usch jag hatar verkligen det! Men man har inget val, bara får tänka positivt så känns det lite bättre. Snart är det ju jul och allt och julen den älskar jag!

Idag är det torsdag, skönt, snart helg! Dagen idag är väl planerad med min underbara Jenny.. =). .Direkt efter jobb ska vi mötas på Skopunkten och se vad de har för skoj.. Sen blir det långpromenad med Shishi, mat och efter det ska vi baka, mums! Ska bli skoj, var evigheter sedan jag bakade sist. Gottigt ska det bli!
Så denna dagen kommer nog att springa iväg, precis som alla andra dagar.

Imorgon börjar Tattomässan i Malmö, skojigt! Jag vet inte om vi ska dit imorgon eller vi håller oss till lördag. Ska träffa PatC och Danne på lördag, jag hoppas på att Pat ska sjunga, hon är helöt klart bäst! Sen ska vi ut och äta och ja jag ska antagligen gadda mig med, om jag nu bestämt mig för något.. =)
Jag tror att det kommer att bli en underbar helg!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: