Denssan

Jag vill hitta mitt hem!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag och min älskling har satt igång att leta lägenhet för fullt. Vi har några som vi ska iväg och titta på i helgen, det är så spännande! Vi har bestämt oss för att köpa något tillsammans och börja leva vårt liv tillsammans på riktigt. Åhh vad jag längtar tills den dagen då vi har hittat rätt, då vi har hittat något som är vårt!
Vi letar i malmö såklart, får aldrig Marcus till Trelleborg. =).. Men jag har börjat att tycka om malmö mer och mer, känner mig hemma där och har lärt mig att hitta en del, det känns tryggt!
Jag vill bara ha någonstans att bo, ett ställe som jag kan kalla mitt eget, med mina saker och där mina kläder kan få plats i garderoben, härligt! Just nu har jag mina saker överallt och ingenstans, jag hatar det! Jag har inget ställe som jag kan kalla mitt eget, min lägenhet är mer Jennys eftersom jag aldrig är hemma =)
Åhh vad jag längtar, vill ha vår lägenhet nu!! =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: