Denssan

Får man lov att hata?

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Får man verkligen hata sig själv ibland? För igår hatade jag mig själv! Hata är ett starkt ord, men igår passade det bra in på mig!

Men idag är det en ny dag med nya möjligheter! Det är fredag och just denna fredagen har jag sett framemot väldigt länge! För idag ska jag träffa alla mina underbara töser! Jag tror att det kommer att bli mycket skitsnack om allt och inget, god dricka, singstar och allt annat trevligt som händer när töser träffas.. =).. Jag hoppas på en underbar kväll, det behöver jag!


/Denise

Kommentarer

  • Veronica säger:

    ja, men det är ändå kul o ha, o hur ofta gör man något sådant? =)



    Hata är sant ett starkt ord, använder de själv sällan mer än när jag verkligen riktigt känner det.

    Men man ska inte hata sej själv om man inte varit riiiiktigt dum, man är inte mer än människa =) hoppas du får en kul kväll!=)

    2009-10-16 | 10:30:03
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: