Denssan

Lugn och skön morgon..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Som vissa av mina läsare vet så jobbar jag på Kyrkan i Trelleborg. Ja jag vet att jag inte ser ut som någon "kyrklig" person eller att jag är som en super kristen människa. Men det är jag inte i heller, jag är helt enkelt bara mig själv. Jag har ett bra jobb och jag tycker verkligen om mitt jobb. Jag har en hel del papper att hålla reda på, jag träffar nya människor dagligen och dagarna ser inte alltid likadana ut.
Som nu på tisdagar så har vi först morgonbön i kyrkan och sedan frukost för de som varit på morgonbönen. Jag brukar aldrig gå dit, jo på frukosten men inte i kyrkan. Men idag gjorde jag det. Det var en ny tjej som skulle hålla i bönen och det var 3 av mina favorit psalmer och ja jag tyckte det var riktigt mysigt och jag kände att jag fick ett visst lugn. Även om jag inte är den kristna typen så tycker jag väldigt mycket om att gå i kyrkan ibland, det finsn nog inget annat ställe som ger en det speciella lugnet som man får inne i en kyrka.
Så idag tycker jag att min dag började riktigt bra, det är inte ofta mina dagar startar lugnt och skönt. =)

Annars idag så är det jobb i ett X antal timmar till!
Ska hem på lunch vid 13-tiden och träffa Jenny som sitter hemma och pluggar! Du är duktigt du! =)

Dags att gå igenom mina papper.. =)

Marcus - Du är det bästa jag har!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: