Denssan

En massa frågor!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3


Frågor om förhållanden

Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Helt klart!
Kärlek eller sex? Sex med sin kärlek ;)
Har du varit kär i någon? Är lyckligt kär just nu
Finns det någon för dig just nu? Ja


F
rågor om dig själv

Ditt namn? Denise
När fyller du år? 1 Juli
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? Tatueringar (5 st och fler på gång)
Vilken årstid är bäst? Sommar
Vad tycker du mest om hos dig själv?  Mina ögon
Vad är du bra på? Oj det är många saker =)
Vem älskar du mest på denna jorden? Alla mina nära!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Helt klart tillsammans med Marcus


Frågor om dina vänner

Vem är din allra bästa vän? Jenny & Linda
Vem vet allt om dig? Samma som frågan innan =)
Vem är roligast av dina vänner? Oj har många roliga vänner
Vem är snyggast av dina vänner? Räknas Marcus?
Vem är mest partyprisse? Jag själv när jag väl sätter igång.. ;)
Vem är den du helst har filmkväll med ? Marcus


Frågor om din familj

Vem står dig närmast? Hela min familj
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
Vem är farligast i din familj? Det beror på vad saken gäller
Vem ser roligast ut i din familj? Alla är lika vackar.. =)
Vem är coolast? Helt klart jag själv.. =)
Har ni något husdjur? Shira..


Frågor om idag

Vad har du gjort? Jobbat
Har du varit glad idag? Ja
Har du varit ledsen idag? Nej
Har du gjort något bra idag? Mitt jobb gör jag alltid bra
Vad ska du göra nu? Ska hem på lunch
Har du gjort något dåligt idag? Nej
Vad har du ätit idag? Fruksot och snart är det dags för fil och flingor
Har du duschat idag? Nej, det gjorde jag igår kväll
Är du trött nu? Nej
Vad händer imorgon? Jobb hela dagen och kvällen med mina ungdomar =) 


Telefon/Mobil

Vem ringde du senast? Marcus
Vem ringde dig senast?  Mamma
Vem sms:a till dig senast? Caroline
Vem sms:a du till senast? Marcus 


Övrigt

Är du hungrig just nu? JA!
Vad är klockan nu? 12:45
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloggen, Facebook
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Alldeles för längesedan! Men ska träffa henne idag!
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Förra vecka.. =( 


Musik

Lyssnar du på musik just nu? Nej
I så fall, vilken låt för tillfället?   ...
Vad gillar du för musik? Allt möjligt

 
Kärlek

Har du kysst någon idag? Ja
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Ja
Har du ett förhållande?  Ja
När går gränsen vid otrohet? Kyss
Är du romantisk? Jag försöker.. =)
Är du svårflörtad? Det är inte ens lönt att försöka =)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?  Ja
Har du nångång slagit någon? Ja
Har du lekt med någons känslor? Nej inte vad jag vet
Länge höll ditt längsta förhållande? Har snart 2,5 år med Marcus <3
Hur länge var ditt kortaste? Haha räknas några dagar?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Ha förhållande såklart annars hade jag inte haft det.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej
Är du en bra pojk/flickvän? Jag hoppas det!
Vem sov du senast bredvid? Marcus
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Hemligt..=)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Titta på Marcus så ser du.. =)


Kanske du fick reda på något om mig som du inte visste innan, haha.. =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: