Denssan

Nu får ni fan ta och ge er!!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Har fått reda på att klubben har skrivit ut mina inlägg satt upp de på en anslagstavla tillsammans med min bild! Hur sjukt är inte detta? Hur lågt kan TBK egentligen sjunka? Är det inte dags att inse att ni är vuxna männsikor? Vill ni mig något så gör ta det för fan med mig och inte med hela klubben. Eller är ni så rädda att ni inte vågar stå för vad ni själv tycker så att ni gömmer er bakom varandra, finns där ingen stake i någon av er??
Jag vågar i alla fall stå för sanningen och är ärlig och säger rakt ut vad jag tycker och tänker. Men ni är så jäkla fega! Jag har aldrig träffat någon som kan ljuga och slicka r*v som vissa där ute. De ljuger fan så att de tror sig själv!
Men okey är det på det sättet ni vill ha det så kan jag göra samma sak emot er. Jag kan nog också skriva ut era mail och sätta ut bilder på er, inga problem det ska ni se. Är det på denna nivån ni vill vara så kommer jag att bemöta er på samma sätt. Är det så här omogna ni vill vara? Som sagt innan, de som kommer att få stå med huvudet i sanden är i alla fall inte jag. De som kommer bli mest lidande är ni på klubben. Sen vet jag att sanningen kommer alltid fram tillsist, på det ena eller andra sättet!

Förresten så är det ganska så smickrande att de lägger ner så mycket tid på mig, någonting måste det ju betyda? Ja antagligen är man ett stort hot eftersom sanningen kommer härifrån, eller vad ska man tro?


/Denise

Kommentarer

  • Eraze säger:

    Men herregud, va barnsliga dom är!

    2009-11-17 | 11:27:11

Kommentera inlägget här: