Denssan

Myspys med alla valpisar...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag är jag pigg. Det är väldigt ovanligt för att vara mig, men jäkligt skönt.. =)
Har en hel del att göra på jobb idag, ska påbörja avstämningen och det tar några timmar men det är faktiskt egentligen ganska så roligt.. =).. Man blir mer och mer siffernörd känner jag, haha.. =)
Så idag ska jag fixa med mina siffror och alla papper. Timmarna kommer att springa iväg och snart slutar jobbet för idag. Då ska jag snabbt hämta upp min älskade Shishi och köra rally till malmö för min andra älskling villa tt vi ska träna boxning idag och det börjar kl 17 och jag slutar 16, hur ska jag hinna?? =/

Jag har haft en superduper bra helg.. =)
I fredags var vi och firade min söta bror som har blivit stor.. =).. År god mat, busade med barnen och bara njöt av att få vara nära min familj! Var hemam runt halv 1 och då somade både jag och älskling som stockar!
Vi hade tänkt att gå upp tidigt och träna kl 9, men det sket sig.. =).. Vi steg inte upp från klockan var halv 11, skönt.. =)
Så det blev ingen träning för min del. Jenny hämtade mig kl 2, åkte och fixade det sista till Liza.. =)
Sen åkte vi och köpte mat på MC och glass, synda får man göra ibland.. =).. Hem och satte oss i soffan och på med en av världens bästa filmer Forest Gump =)
När filmer var slut var det bara till att göra sig fin inför kvällen. Eftersom det var glittertema fick jag och Jenny leta upp våra nyårsklänningar och snygga som sattan blev vi.. =)
Precis när vi kom ut och tyckte synd om oss själva eftersom vi skulle gå hela vägen hem till Liza och frysa så körde Lasse förbi, kan det bli bättre?? =).. Snäll som Lasse är så körde han oss dit så vi var tidiga.. =)
Grattade födelsedagsgrisen med lite presenter och en fin ballong.. =).. Åt super god mat, drack vin och snackade skit. Tyvärr kunde jag inte följa med ut eftersom jag skulle upp tidigt på söndagen. Så när klockan var ca halv 12 så tackade jag och Jenny för oss, jag åkte hem till sängen och Jenny tog en tur ner till Lyktan.

Kl 8 ringde min klocka igår. Upp tog på oss, handlade lite fika och hämtade Vince. Sen bar det av till Malmö Mässhallar och till alla söta valpar.. =).. Jag blev förälskad om och om igen.. Jag visade en nakenhund för Vince och satte honom intill och sa "Titta Vince där är en nakenfis", han tittade underligt sen sa han "Men så tosigt moster", haha, världens sötaste.. =).. Vince satt i perfekt höjd i vagnen för de flesta hundar så han fick många pussar, tur att han är van, han satt bara helt nöjd i vagnen och njöt.. =)
Efter vi gått omkrib i x antal timmar och klappat, pussat och kelat med alla sötnosar så var vi trötta i benen. Satte oss i bilen och stannade på Vellingeblomman påväg hem. Där tittade vi på åsnefölet och Vince tittade på alla tomtar och då menar jag ALLA.. =).. Han pillade på allt han såg och här njöt han även i fulla drag. Tillsist så hittade han en katt med tomteluva i porslin som fick följa med hem (och en chockladtomte).
Körde och lämnade en väldigt nöjd och trött Vince och sedan körde jag och Jenny hem och placerade oss på soffan framför A walk tom remember, underbar film.. =)
Kl 19 var vi innte i malmö och träffade älskling, svärföräldrarna och Malin. Åt på vårat favvis ställe Syltan och blev äckligt mätta.. =).. Hade en helt underbar dag och en helt kväll, kanske helt enkelt den bästa söndagen på evigheter!


/Denise

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Tack!

    På tradera faktiskt. =) en som har företag o säljer klänningar o andra kläder där på fast pris. =)

    2009-11-09 | 16:01:26
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: