Denssan

Haloween bara flög förbi!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Tisdag nu igen, sattan jag hänger inte med!
Fredagen spenderade jag och älsklingen hemma hos mormor och morfar. Åt super god mat och spelade kort, jag vann STORT! Alltid lika trevligt att vara där.. =)

Lördagen spenderades först på soffan, skönt det var evigheter sedan! Sen hem och fixade till mig inför kvällen. Tog en drink med Jenny sen var det dags att gå till bussen. Där mötte vi upp Liza och Charlotte. Hem till min syster och där började partajet. Vilken underbart trevlig kväll, det var många härliga skratt och mycket skömt och dans, hade super skoj hela kvällen!
Sen tog vi taxi till Kristall och där blev det dans från det till vi kom dit tills vi begav oss hem, skojigt! Sov för första gången helt ensam i min lägenhet, utan Jenny och Shira, det kändes skumt!

I söndags vaknade jag tidigt, efter bara 4 timmars sömn. Låg och tyckte synd om mig i sängen, somnade om flera gånger, det har jag inte gjort de senaste måndarena, bara legat i sängen och inte rört mig på flera timmar. Sen kom Jenny hem med mat ifrån Sibylla, mumsigt.. =)
Låg i soffan ett X antal timamr sen blev vi hungriga igen, gick till Istanbul. Det spelar sattan ta mig ingen roll hur lite männsikor där är, tar alltid evigheter innan man får in maten.
Sedan körde Jenny mig in till malmö, tack hjärtat! Jag hatar att ta bussen!
Väl hemma i malmö såg jag och älsklingen 2 filmer, lagade mat (min 3:e middag för dagen) sen somande vi gottigt runt halv 12.

I går vaknade jag av ett sms ifårn Jenny kl 05.20. Då var hon påväg in till mig och det var dags för oss att åka till ullared. Var en hel månad sedan vi var där sist.. ;).. Måste förbereda inför julen med alla julklappar, skönt att ha en del fixat redan.. =)
Vå var framma kl 8 då de öppnar och kl 13 var det dasg att bege sig hem med fullpackad bil och lyckligt nöjda båda två.. =).. Nu har jag fixat färdigt julklapparna till mina små troll och fixat mer saker till den kommande bebisen (Marcus syster ska ha nu i november) fick fixat present till Lillebror som fyller år på lördag och present till Liza som occkså fyller år på lördag. Skönt att ha det gjort.. =)
Direkt när jag kom hem åkte jag och älski och tränade, gick faktiskt bra.. =). .Sen körde vi till Skegrie hämtade Shira och åt god mat.. =).. Sen somnade jag som en stock när vi kom hem!

Idag är jag super trött, längtar hem! Men det blir i alla fall träning efter jobb, sen hem och lägga mig på soffan. Kommer inte orka göra något alls idag!


/Denise

Kommentarer

  • Veronica säger:

    tack =) ja det är där jag är, varit där i snart 2 år. så jag har nog faktiskt aldrig träffat louise, men visste heller inte ni var syskon, man lär sej nå nytt var dag =)

    har sökt på boendet som ska öppna här på högalid med, för jag vill ju ha fast tjänst, men jag hoppas ju mest på o få va kvar på psyk =)

    2009-11-03 | 16:15:51
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: