Denssan

Fredag, världens bästa dag!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag är det den bästa dagen! Fredag!
Det blir lugnt idag ska fira min söta lillebror som fyller 21 år, sattan han är vuxen nu! Det är inte klokt, min söta lillebror har blivit en man.. =).. Fast han kommer alltid att vara min söta lillebror, även om man numera säger stora lillebror för han är dubbeltupp av mig, men fortfarande lika söt! Love you lillebror!

Så det blir smörgåstårta hos föräldrarna idag, mums! Kanske lite spel och underbar sällskap =)

Imorgon fylle Liza 25 år och det ska firas med buller och bång! Jag hoppas bara att jag hittar min silvriga klänning, tror att den är hemma hos Marcus eller i källaren, får leta imorgon!
Men det blir nog ingen utgång för min del. Ska upp tidigt på söndag och titta på valpar.. =).. Det är den stora valputställningen i malmö och där är över 1200 valpar och det kan jag inte missa.. =) Jenny och Vince ska följa med, mysogt ska det bli!! =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: