Denssan

Då var man vaccinerad.. =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Så då var man vaccinerad emot svininfluensan, skönt.. =).. Jag tycker att det är de bästa man kan göra, inte bara emot sig själv utan emot alla andra som du kan smitta. De jag tänker mest på är mina små troll Vince och Alice. Vince har fått sprutan men inte lilla Alice hon är för liten. Jag vet inte vad jag skulle gjort om jag smittat henne och hon blev riktigt sjuk, nej jag tar mitt ansvar och tar sprutan. Det tog bara sammanlagt 20 min, 15 minuter var man tvungen att sitta kvar efter sprutan, snabbt och enkelt.. =)
Nu hoppas jag bara på att jag inte får någar biverkningar, det känns lite nu i armen men det går över hoppas jag.. =)

Idag blir det nog ingen träning med älski, han kommer hem senare. Så jag åker och handlar efter jobb, vet inte riktigt avd jag är sugen på idag men något gott blir det.. =)
Sen ska vi gå ut och gå en långrunda med Shira, skönt.. Hoppas bara att det inte börjar regna eller något sånt tråkigt!
Sen är det tv som gäller, kan inte missa Lyxfällan.. =)


/Denise

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Tack tack! =D oh vaccinerad oa llt, jag låg med hög feber hela natten efter jag tagit den, o huvudvärk i några dagar o jäääkligt mkt arm ont. haha men de gick över de emd =) hoppas du slipper de biverkningarna =)

    2009-11-12 | 18:57:03
    Bloggadress: http://brightasever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: