Denssan

Vad kan man mer begära av livet?

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då var det måndag igen. Jag hatar verkligen måndagar!
Men man får tänka positivt, så går dagen snabbare.. =)

Jag har som vanligt haft en underbar helg. I fredags blev det en myspys dag hemma hos älsklingen tillsammans med Jenny och Jocke. Det är de som är skönt med fredagar att bara sitta i soffan, äta god mat och njuta av vänners sällskap. Det blev lite kortspel och Jocke lyckades fan ta mig vinna! Hur gick det till? Jag tror att det var fusk, vad annars?? ;) Det blev tidigt sängen för min del, helt slut!
I lördags sov vi länge, skönt.. =).. Sen blev det en tur in till Trelle. Gick en sväng på Valen och gick in på DNA där min lilla kusin jobbar. Jag hittade 3 underbart fina skor, jag blev förälskad! Nu kan jag bara inte bestämma mig vilka skor jag ska köpa. Om jag känner mig rätt så kommer det att bli alla tre, haha.. =).. Men blir man förälskad så blir man.. =)
Körde en sväng till min älskade syster och världens sötaste barn <3 Busade och pussade mina två favoriter <3
Jag och älsklingen åkte sedan hem och vilade oss i en timme, skönt! Sen bar det ibäg till Klagstorp. Middag med världens bästa föräldrar och svärföräldrar! Superduper god mat, busade med lilla Betty och sen åkte korten fram, haha.. =).. Men inte vann jag nu i heller utan det gjorde min älskling, kryss i taket! För det var första gången! Men han är duktig min älskling!
Sen ringde Jocke och ville att vi skulle komma hem till honom, de satt och grillade några stycken. Så vi satte oss i bilen och körde till Höllviken (jag fick köra såklart). Det var en väldigt trevlig kväll, satt ute faktiskt och kvällens medelpunkt var helt klart Shira.. =).. När klockan närmade sig halv 3 så fick jag tvinga med mig Marcus till bilen, kan ju inte sitta uppe hela natten, haha.. =).. Så väl hemma kvart över 3 så somnade vi både två som stockar, härligt.. =)..
Söndagen spenderades mest i sängen. Sen fick jag och älsklingen för oss att gå en sväng på Bulltofta, men när vi kom ner till bilen så regnade det, så ingen promenad.. =/.. Men det blev frukostbuffé, mumsigt! kl 5 kom Jenny och Jocke. Åt suchi och hyrde film, perfekt söndag.. =)

Nu är det måndag så sitter på jobb..
Ska hem till Annika och planera idag, snart dags att köra igång, skoj!! =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: