Denssan

Ibland orkar man bara inte...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Insåg just nu att det var ett par dagar sedan jag skrev i min blogg. Inte alls bra, men jag känner inte för det faktiskt. Jag är helt enkelt inte på så bra humör, känner mig allmänt nere idag. Jag behöver inte helt och hållet gå in på varför, men det jag kan säga är att jag saknar att ha den vännen jag hade för en månad sedan.  Vad är det egentligen som har hänt? Hur kan jag helt plötsligt inte vara så viktig längre?
Ibland undrar jag hur människor tänker, vad anser man är viktigast i sitt liv? I mitt liv  står min familj högst på listan, utan min familj är jag inget! Mina föräldrar och syskon är de som i hela mitt liv har funnits vid min sida. De har aldrig svikit och utan dem skulle jag aldrig ha varit den personen som jag är idag. Jag har haft en väldigt tur att just jag hamnade i min familj, jag har haft en bra uppväxt och har varit bortskämd med kärlek. Skulle det gå en dag utan att jag pratat i telefon med min mamma eller syster så skulle kan få panik. Mina föräldrar, mina syskon och mina syskonbarn jag älskar er mer än vad jag kan beskriva!
Min älskade pojkvän Marcus och mina vänner delar plats med mina föräldrar och syskon. Jag vet inte hur jag har klarat mig innan jag träffade Marcus, han var den sista pusselbiten jag saknade i mitt liv. Han förgyller mina dagar och jag vill aldrig vara utan honom. Han är mitt livs kärlek!
Mina vänner har jag alltid värderat högt, hur skulle livet se ut utan vänner? Men jag är en person som inte behöver ha många vänner, det räker med några få som står en riktigt nära. Med mina vänner delar jag allt, jag pratar av mig och jag lyssnar. Jag tycker själv inte att jag kräver mycket av mina vänner, mer än att man träffas då och då och har lite egentid. Det behövs för att vännskapen ska hålla igång. Jag har alltid ställt upp för mina vänner till 100 % och jag lever efter talesättet " Så som du behandlar andra, blir du själv behandlad" Jag hoppas att det är så i alla fall, det vet man aldrig från man är i de situationer som man verkligen behöver en vän.
Sen är jag glad att jag har Shira i mitt liv, hon ger mig mycket glädje.. =).. Även om det är jobbigt ibland och man måste planera för att få det att gå ihop så ångrar jag inte en sekund att hon kom in i mitt liv. När vi sover ensamma om onsdagarna och hon får ligga under täcket tätt intill mig och mysa hela natten, det är bevis på kärlek det! "En hund är den enda på jorden som älskar dig mer än vad han/hon älskar sig själv"

Jag vet egentligen inte var jag ville komma med detta inlägget, jag kände bara att jag behövde skriva av mig lite, man behöver det ibland. Hoppas jag inte tråkat ut er allt för mycket.. ;)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: