Denssan

Underbart är verkligen kort...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då var man tillbaka efter lite ledighet, helt underbart har det varit. Jag ville verkligen inte vakna i morse, jag ville inte resa mig ifrån sängen, göra vid mig och åka till jobb. Jag önskade verkligen att det var som jag drömde när klockan ringde, tänk så skönt det hade varit!
Nu var man lite extra ledig, härligt =) Man hinner vänjka sig så snabbt vid ledigheten och man vill inte att den ska ta slut, men allt lyckligt har sitt slut tyvärr..
Jag minns inte ens exakt allt roligt jag har gjort dessa dagarna, mycket och roligt har det varit i alla fall.. =)
I torsdags slutade jag så tidigt jag bara kunde.. =).. Sen gick jag hem och la mig i sängen en stund innan Shira tittade med stora ögon och ville gå ut.. Bara till att ta på sig och gå en långpromenad.. =).. Kl 19 träffades vi på torget, dags för cruising.. =).. Jag, älski, Jenny, lillebror och Shira i en bil.. =).. Mamma, pappa, svärföräldrarna i en annan.. Vi körde inte med hela cruisingen utan vi stannade till hos Dream cruisers en stund innan det var dags att gå ut och äta på Istanbul.
Väldigt trevligt var det som vanligt.. =).. Sen efter maten var jag helt slut! Jenny åkte hem och jag gick hem till mig. Älsklingen ville upp en sväng till Huggarna men jag orkade inte. Så han fick åka med lillebror.. =).. Jag somnade som en stock! Sen vaknade jag av att Shira var nldig, fick gå ut en snabb sväng sen kunde jag inte somna om, låg och väntade på min älskling.  När han väl kom hem somnade jag gottigt intill honom.. =)

Trodde att jag skulle sova länge i fredags, men icke! kl 7 vaknade jag pigg och utvilad. För att inte väcka älsklingen så satte jag på tv på låg volym och tittade på något skit. Sen gick jag upp och duschade och vid halv 10 väckte jag min sömntuta.. =)..
Dagen spenderades sedan med Jenny och Danne på Entré medans älsklingen var på bilträff. Sen träffade jag älsklingen hemma i några timmar innan han skulle iväg och träffa grabbarna. Så jag åkte hem till svärföräldrarna, åt underbart god mat och tittade på Så ska det låta ocg Singing Bee, underbara program.. =)
Kl 11 sov jag som en stock, härligt.. =)

I lördags var det till att gå upp tidigt, jenny ringde mig halv 7 och kollade så att jag var på G.. =).. Men jag kunde sova en stund till och kl halv 9 var Jenny i malmö med Myran för att hämta mig och Shira.. =).. Sedan körde vi till Ylleröd, dags att testa på Viltspår. Väl där så var vi sammanlagt 15 st ridgebackar, grymt skoj! Shira var inte så intresserad i spåret bara, medans Myran var riktigt grym.. =).. Det avr en trevlig dag med massa trevliga människor och jag hoppas verkligen på att det kommer att bli fler trevliga ridgbeack träffar.. =)..
På kvällen var det Vårmönstringen på Mobilia, så det var bara till att göra sig snygg och försöka se pigg ut.. =).. Vi körde inte med cruisingen denna gången heller, utan vi hade bestämmt oss för att köra till Helsingborg. Efter många om och men, mosätande, hämtande av Jimmy och Nina så var vi på plats vid ca 23 tiden. Vilket trevligt ställe.. =).. Jag fick även buggat 3 gånger, grymt skoj! Även om jag inte är så himla duktig så var det riktigt roligt.. =)..
Var hemma vid 3 tiden, gissa om jag somnade som en stock?? =).. Men det var en härlig dag, Tack jenny för att du ville följa med mig på äventyr.. ;)

Söndagen spenderades hemma hos min syster, mosters älskade Vince hade födelsedags kalas, så hela tjocka släkten var där, faktiskt väldigt trevligt.. =).. God mat och härligt sällskap. Kl 18 satt Marcus nästan upp och sov, dags att åka hem.. =)

Tack alla mina underbaringar för ännu en underbar helg!

Nu är det måndag igen, snart lunch och jag längtar bara tills denna dagen är över så att vi närmar oss ytterligare en helg, längtar!! =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: