Denssan

Helvetes jävlar....

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår lyckades jag bita en en bit av min tand, sattan också! Det betyder att idag bär det av till tandläkaren och bli en hel del fattigare. För det första så hatar jag verkligen att gå till tandläkaren (har tandläkarskräck) och för det andra så är det så in i helskotta dyrt! Det är inte alls bra för min ekonomi, åhh hatar! Men men jag har inget val, gör jag inte det nu och tanden går mer i sönder så blir det bara ännu dyrare och det vill jag inte!

Dagen igår var helt okey, ganska seg dag på jobbet bara. Men jag överlevde.. =).. Efter det så blev det en sväng in om min "medarbetare" till hundkurserna. Så nu är allt nästan fixat. Vi har bestämt datum och allt, så nu är det dags att sätta upp all reklam. Är du eller känner du någon som är intresserad av att gå Rally, valpkurs eller vardagslydnad? Sugen på att hitta på något roligt tillsammans med din hund så har vi det som passar dig. =).. Rally är favoriten för mig och Shira, roligare kan man nästan inte få det. Det spelar ingen roll hur mycket ni kan sedan innan, vi lär ut efter din takt och hur mycket du och din hund kan. Hör bara av dig,.. =)

Sen körde jag hem till älsklingen, eller intejag för jag samåkte med Jenny, väldigt trevligt,, =)

Idag blir det inget speciellt mer än tandläkaren kl 11.15 (åhh jag vill inte) sen blir det raka vägen hem till mitt hjärta, längtar <3


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: