Denssan

Våren är här.. =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då var det torsdag och det innebär att man är själv på jobb, skönt.. =).. Har en hel del pappersarbete att göra men det går ganska snabbt.. =)
Det är grymt härligt väder ute, synd att det inte var lite varmare bara men det närmar sig och det känns helt underbart! Jag längtar tills jag kan springa barfota i gräset, sola på stranden och mysa framför grillen på kvällen. Livet känns så mycket lättare när sommaren är här och man kan bara njuta av att sitta stilla i solen. Jag hoppas att sommaren kommer snabbt.. =)

Idag ska jag en snabb sväng ut till klubben och träffa Annika. Måste planera inför kursen som vi ska ha nu på måndag. Det ska faktiskt bli skoj att ha en kurs nu, även under omständigheterna. Jag kommer inte att lägga mer av min energi på det som har hänt utan all min energi kommer att gå på de som går i min kurs och inget annat. Det är för deras skull jag är där.
Sen ska jag köra hem till älsklingen, laga mat och mysa, längtar <3

Imorgon ska jag hämta Vince direkt efter jobb. Han ska sova hos mig och Marcus, vi ska ha piknick, åka på kulhuset och bara mysa. Sen på lördag ska vi åka in på hundutställningen och titta på alla fina hundar. Där ska vara många Rhodesians så måste se. Tyvärr ställer jag inte upp med Shira i år, hon tycker inte att det är skoj. Då har hon det mycket bättre hemma i sängen där hon gör det hon älskar mest, att sova. =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: