Denssan

Wipeout - underbart program!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har haft en underbart mysig helg =)
I fredags visste jag och älski inte riktigt vad vi skulel hitta på. vi ringde tills hans föräldrar och de skulle göra 3 rätters middag, så vi bjöd in oss själva. Grymt gott! Sen blev det kortspel, vi körde inte hem från klockan var halv 3! Men det var en väldigt trevlig kväll, Tack Mats och Monica <3

I lördags blev det frukost på Rörsjöstadens kondis, billigt och gott. Sen blev det en sväng till Biltema och sedan till garaget. Behövde fixa lite med min bil, ny olja och oljefilter. min underbara älskling fixade det till mig, han är helt enkelt bäst. =) Sedan blev det Sushi tillsammans med älski och Danne. Tog en sväng till Robban i Lund och där blev jag förälskad i ett par skor och en väska! Åhh vill ha! Bara det att de kostar lite för mycket just nu, så jag får vänta och hoppas på att de finns kvar ett tag till =)
Jenny kom sedan hem till mig och älski. Det blev ostbricka, gottigt.. =) Det var planerat att vi 3 skulle spelan Monopol, men älski var så trött så klockan 8 låg han i sängen och sov som en stock, sötis! Så det blev bara jag och Jenny, men det var trevligt, även om Jenny är en väldigt dålig förlorare, haha. =)

Söndagen spenderades mest i garaget. Älski och Danne höll på med Jenny bil. Sen orkade jag inte sitta där så jag tvingade med mig Jenny till Nova. Hittade grymt snygga skor, men vi var duktiga och stod över. Men vars en riktigt snygg klänning blev det, precis vad vi behövde ;)
Sen lagade killarna mat till oss på kvällen, mumsigt! Paj blev det också medans vi satt och asgarvade åt det nya programen Wipeout, så jäkla ball!
Kunde tyvärr inte somna igår och jag har drömmt konstigt hela natten. Drömt att jag var med i en flygplansolycka och att jag var med i ett krig, usch jobbigt! Jag hatar när man vaknar på natten och är helt genom svettig! Skönt när det äntligen blev morgon, även om jag inte vill gå upp ifrån sängen, ville bara krypa nära min älskling och ligga där hela dagen!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: