Denssan

Är trött på den klubben!!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag började dagen väldigt bra. Jag har varit på underbart bra humör, men varför ska det vara för evigt?
Var inne och läste på Brukshundsklubbens hemsida. Jag blir bara så jäkla irriterad! Bara för att det sitter nya i styrelsen, så tror de verkligen att de är något. De är inte ens utbildade instruktörer men ska nu helt plötsligt hålla i läger och visa agility, rally, lydnad med mera. Utan att ens fråga de utbildade instruktörerna om de är intresserade! Vad är det för jäkla dålig stil? För det första så är det bara jag som är helt utbildad instruktör inom rallyn, Annika har halva utbildningen och det är vi två som håller i själva rallyn, hur kan de då få för sig att de två som är helt nya och inte ens utbildade ska visa detta? Jag blir så jäkla irriterad så jag finner inga ord. Man ska väl inte "gå över" de få instruktörer som finns kvar på klubben, tillsist kommer det inte att finnas några kvar. Lycka till då säger jag bara! De kan för det första inget om hur det går till att sitta i en styrelse, de vet ju varker ut eller in. Jag undrar verkligen hur detta kommer att sluta, men en sak är säker, fortsätter de så här som de gör nu så säger jag Tack och Hej. Jag tänker inte acceptera att det kommer några "nya" som tror att de äger stället och trampar på mig som har varit där i 4 år och 2 av åren suttit i styrelsen. Det kan de glömma!
Det finns säkert några av er som läser detta som tillhör klubben och sitter i styrelsen. Ni får gärna säga till de andra om ni vill, detta är hur det ligger till och som jag personligen tycker. Jag tänker inte ta skit! Tänk er för vad ni gör istället!

Igår var jag hos min frisör Helene, jag blev grymt nöjd! Satt med blekningen i håret över 1,5 timme, det tar evigheter att få det så som jag vill, men vill man vara fin får man lida pin. =). Det är lite lite gula nyanser kvar, men de tar jag bort med hjälpa av Silverschampo, riktigt snyggt. =)
Sen lagade jag och älski mat, usch mindre än 2 veckor kvar. Jag vill verkligen inte att du åker, kommer att sakna dig så jäkla mycket! Jag kommer att ha ont i hela kroppen tills du är hemma hos mig igen <3

Idag ska jag ut och gå med sötisen Jenny. Ska bli skönt, behöver verkligen röra på fläsket! Stod framför speglen igår och insåg att jag måste verkligen göra något åt mina ben! De är ingen vacker syn. Detta betyder att jag måste träna, hur kul tycker jag att det är?? Men men måste man så måste man. =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: