Denssan

Rinnande näsa och promenad i albäck...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag hatar verkligen att vara förkyld! Näsan bara rinner och det kittlas som sattan! Jag hatar hatar hatar det!
Idag är det onsdag, vart har måndagen och tisdagen tagit vägen? Dessa dagarna innan min älski åker springer bara iväg. Jag hoppas att dagarna kommer att göra det när han är iväg med så han snabbt kommer hem!

Igår blev det en sväng albäckskogen med Shira, mysigt. Tyvärr är skogen inte så stor så det tar bara 20 min att gå igenom hela, haha. =). Sen körde jag snabbt hem till min älskling, fixade mat. Sen körde vi en sväng till Jenny och Niklas. Såg så härligt ut när vi kom dit, jenny var iväg och tränade och Niklas satt hemma med barnen. De har en tös som heter Esther på 4 år och sen har de tvillingar på 6 månader. Där satt han själv och försökte mata barnen.. Riktigt sötnosar! Sen skulle Etsher visa sina rum och sen var det dags att fixa med pärlor. Jag fick ett armband och Marcus ett, så gulligt.. =)
Hade en jäkla magvärk igår, har inte haft det nu på några veckor. Men igår kom den tillbaka, visste inte vart jag skulel ta vägen! Så när vi kom hem hoppade jag in i duschen sen la jag mig direkt i soffan.
Tittade på Den rätta för Rosing, jag kan inget annat än skratta. I mina ögon är hon en "pedofil". Äckligt vad hon håller på med den där lilla Hugo. Hon har en dotter som är 3-4 år yngre, pinsamt! Vad ser hon hos en liten pojke?? Det är äckligt och hon skämmer bara ut sig riktigt ordentligen för det svenska folket. Men det är kanske det hon vill, ajg vet inte. Men hon ser för jävlig ut och beter sig som en 14-is. Pinsamt pinsamt!
Sen blev det sängen och desperata hemmafruar, i love it!!  =)

Nu sitter jag på jobb. Men ska snart hem till chefen. Vi ska gå igeom budgeten, skoj va?? =).. Är inte tillbaka på jobb från efter lunch, härligt.. =).. Har det ganska lugnt och skönt, perfekt nu när jag inte är riktigt frisk..
Idag längtar jag ännu mer till sommaren! När man tittar ut så är det helt underbart väder, men fy fan vad det var kallt! Man blir lite lurad, det tycker jag inte om. Jag längtar tilsl jag kan gå i enbart kjol, linne och ett par av mina underbara pumps, jag längtar!! =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: