Denssan

Nu är äntligen fredagen här!! =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Nu är det äntligen den fredagen jag har längtat ett tag efter.. =)... Idag är det dags för mig och Jenny att åka till Göteborg, härligt!
Ska åka direkt efter jobb, eller ja innan jag slutar egentligen. Idag ska jag helt enkelt gå tidigare, skönt! Så vi ska köra senast halv 3 idag. Ska först hem till Jennys pappa, ska äta och sova där till imorgon. Sen imorgon ska vi hem till Jenny mamma och kela med alla söta små bebisar. Jag kommer att bli helt sjuk när jag sitter där med 7 valpar omkring mig, åhh jag älskar valpar! Deras små söta tungor som pussar och deras små vassa tänder som småbits, kommer kanske att sno med en hem, vem vet?? =) Vi kommer nog att sitta hos valparna i evigeheter sen hoppas jag att det blir utgång på kvällen, det behövs. Jag måste komma ut och skaka på de lurviga. =).
Söndag blir nog en slappedag, ladda batterierna inför måndage då vi ska till Ullared, skojigt!
Så jag tror att detta kommer att bli en helt underbar helg <3

Igår efter jobb var jag helt slut. Gick direkt hem och kastade mig på sängen. Precis när jag höll på att somna så insåg jag att jag glömt att gå ut med Shishi, så det var bara till att resa sig upp och ut och rasta hunden. Efter det somnade jag som en stock. Åkte hem till Jenny lite över 6, sen mötte jag min kusin och Ronja lite över 7 på Valen. Gick en sväng, shoppade en skinjacka, även om jag sagt att jag inte alls ska shoppa, men det stod verkligen Denise på den =)
Det var en trevlig tur i staden, sen åkte jag hem till Jenny igen. Åt plättor och tittade på Rännstensungarna, min favvis film ;)
Sen somande vi gottigt. Vaknade tidigt idag, vi som hade tänkt att sova lite längre, men nä. Men det var iofs ganska så skönt att bara ligga i sängen och slappa, inte ofta man hinnder det på en vardag. =)

Nu sitter jag på jobb, hoppas att dagen ska gå snabbt!
Saknar min Marcus något så fruktansvärt mycket idag, min kropp och själ skriker efter honom. Men jag får klara mig i 3 veckor till. Jobbigt men det måste helt enkelt gå..


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: