Denssan

Man orkar inte hur mycket som helst...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag fick en del reaktioner på mitt inlägg igår gällande klubben. Men som sagt, det är så jag känner och inget som jag kan ändra på. Jag tycker inte att det är klokt att man gör på det sättet som de gör. Det är rena rama sandlådepolitiken där ute, det är så att man nästan skrattar åt det. Vuxna människor som beter sig som små barn. De vill ha "makt", de vill bestämma och de snackar skit. Det har varit likadant i alla år och även om det kommer in nya människor så slutar det tillsist likadant ändå. Väldigt tråkigt måste jag säga, jag har lagt ner mycket tid och energi på den klubben men nu orkar jag inte mer.
Jag har kommit fram till att inte lägga ner mer av min tid på det. De får göra precis vad de vill med "sin" klubb. Jag tänker ha en kurs till, eftersom att Annika vill att jag ska vara med, sen tänker jag inte vara där ute mer. Då får de sköta det själv, det är ju det de vill. Jag tänker köra mitt eget race och jag vet att det kommer att gå bra. Det kommer att bli skönt att slippa allt skitsnack och göra som man själv vill utan att andra lägger sig i, underbart! 

Idag är det onsdag, men det blir inte en vanlig onsdag för mig för det är inget KU. Det är inställt idag pga att det är fullt med skit och damm nere i kryptan, man kan inte vara där. Tråkigt men sant. Jag tycker om onsdagarna, spela kort och skratta med mina söta ungdomar ;) Men men en vecka går fort. =)
Idag blir det antagligen grillning nere i älsklingens garage. De har börjat att ha det nu på onsdagar. Trevligt trevligt, alltid gott med grillad korv. Tänkte först innan jag åker dit åka in om Skegire så att Shira får springa av sig tillsammans med pojkvännen Diablo. Det är så roligt att se när de springer och brottas, det är kärlek det =)

/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: