Denssan

Jäkla förkylning, åhh hatar!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag vaknade i natt och var helt stopp i kranen, jag hatar verkligen att vara förkyld!!
Somnade som en stock på soffan igår efter en god middag med mitt hjärta, var helt slut! För det första sov jag inte en blund mellan söndag och måndag. Jobbade på som vanligt igår, träffade sedan Jenny för en härlig promenad. Vi gick i rask tackt en timme, härligt. =) Vi har planer nu när jag ska vara gräsänklig, ska bli så jäkla roligt.. =).. Även om jag kommer att tänka på älski varje minut, men ska försöka i alla fall.. =).. Jag längtar till vi ska till Göteborg, ska bli så jäkla roligt!
Sen körde jag direkt hem till älski efter promenaden, var hemam vid 6 tiden. Ställde mig och diska och gjorde fint i köket innan hjärtat kom hem. Sen fixade han tacos till oss två, gottgottigottgott.. ;) Sen somnade vi båda två i soffan, myspys. La oss i sängen redan halv nio och jag somnade gott till mitt favvisprogram Cityakuten, måste se reprisen..

Idag gick älski upp en timme innan mig, skönt att bara ligga kvar i sängen. Jag gick upp i lung och ro, fixade till mig och gick en promenad med Shishi. Det tog en jäkla tid att ta sig ut ur malmö och jag var sent på det när jag kom till trelle. Snabbt upp i lägenheten och när jag öppnar dörren så luktar där fan! Då är det stopp i vaken i köket, fan säger jag bara! Fick fixa lite med det, leta reda på kläder (allt är skitigt), fixa håret och snabbt ner i tvättstugan. Så jag var inte på jobb från lite över 8, usch vilken morgon!

Sen efter jobb ska jag hem till älski, jag tror att Jenny ska med, det är alltid lika trevligt.. Vet inte vad det blir för mat bara, men något gott i alla fall.. =)
Jag hoppas på att dagen blir bättre än den började. Iofs så kan det inte bli så mycket värre..


/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: