Denssan

Idag är det en bra dag...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår var en bra dag.. =).. Som alla andra dagar i denna veckan så sprang dagen bara förbi, skönt.. =)..
Hade en trevlig kväll nere på kryptan med goda våfflor och underbart sällskap. Sen när jag kom hem var jag helt slut! Jenny kom till mig efter hennes kurs. Vi pratade lite om vad som hänt under dagen sen somnade vi båda två som stockar.
Jag vaknade 20 min i 4 och såg att jag fått sms av min älskling, jag blir lika överlycklig varje gång =) Men ögonen halvt öppna skickade jag ett gulligt sms tillbaka sen somnade jag om lika snabbt som jag vaknat, härligt.. =)
Det var lite segt att komma upp i morse, jag och Jenny kände oss inte så motiverade men efter en stund var vi ute på vår häligt morgonpromenad. Vädret var helt underbart och det var riktigt skönt att vara ute i 40 min. Sen var det bara till att hoppa in i duschen, ta på sig, sminka sig och äta frukost och gå till jobb.
Jag har haft en lug och skön dag än så länge, jag älskar torsdagar när jag är själv =)

Idag var det planerat att jag skulle en sväng till mina söta systeryster men nu hade hon bokat in att hon skulle träna, så det sket sig.. =/.. Så jag får vara hemma och sysselsätta mig själv eftersom Jenny ska jobba. Sen ska jag möta min kusin vid 7, vi ska en sväng till stan. Ska bli roligt eftersom att vi två inte har träffats på evigheter, det är på tiden nu =)
men jag ska inte shopa idag, nej ajabaja på mig! Jag måste försöka att låta bli. Jag var i alla fall duktig idag när jag var inne på Tradera, inga nya bud, kryss i taket.. =).. Fast jag vann två saker igår, men det är en anna femma.. =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: