Denssan

Heja Caroline af Ugglas

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag har fått lite mer läsare på min sida, väldigt trevligt måste jag säga.. =).. Välkomna!

Idag är det min favvsi dag, FREDAG! Den är lika underbar som vanligt. Jag har dagen och kvällen planerad och jag vet att det kommer att bli en helt perfekt dag. Jag jobbar till senast 3 idag, man får lov att gå hem tidigare när det är fredag ;) Kör ut till Skegrie så att Shira kan få busa med pojkvännen Diablo. Ant¨gligen så lämnar jag henne där eftersom hon hellre vill spendera kvällen med Diablo än själv hemma i lägenheten i malmö. Sen får jag se om det blir bio med min favvs Vince. Han frågade mig igår om vi inte kunde gå på bio och se Pettson och Findus. Men han var inte riktigt kry igår så vi får se hur han mår idag. Kanske bättre att vänta tills imorgon eller söndag. Vi har varit på bio en gång redan tillsammans och det tyckte han om, vi satt och åt godis och mös. <3
Sen kl 19 idag så ska jag, älski, mamma, pappa, lillbror, Mats och Monica äta på Syltan. De har VÄRLDENS godaste planka. Mmmmm längtar efter att få sätta tänderna i det goda köttet, mums! Det kommer att bli väldigt trevligt som vanligt. Sen går vi antagligen hem till mig och älski, spelar spel och snackar skit. Men jag är sugen på att spela biljard, det hade varit grymt skoj! Men vi får se vad som händer, trevligt lär det bli i alla fall.. =)

Morgondagen har jag inte planerat. Men jag är faktiskt sugen på att se Melodifestivalen, har ju inte sett någon del av det men nu är det ju final. Jag hejar helt klart på Caroline af ugglas, vilken underbar låt! Men hon är en av mina favvisar. Skivan hon har gjort på Janis Joplins låtar är helt underbar, hon är grym! Goo Caroline Goo Caroline!!
Men ajg är inte säker på att älski vill se det, men men får försöka övertala honom ;)
Annars blir det kanske utgång, Huggarna eller nåt. Får se vart helgen leder mig.. =)


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: