Denssan

Då var man gräsänkling..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Usch jag verkligen hatar det. Idag åkte min underbara älskling till USA och ska vara borta till den 17 april. Jag vet att han kommer att ha väldigt roligt och han behövde verkligen komma iväg, men jag vill inte vara här hemma själv. Tiden kommer att gå fort för honom eftersom han kommer att uppleva så mycket. Iofs så har jag bokat i en hel del jag med =) på fradgs ska jag och Jenny äntligen åka till Göteborg, jag längtar! Det ska bli så grymt skönt att komma ifrån lite och bara ta det lugnt. Men jag kommer att sakna mig älskling så fruktansvärt mycket, jag kommer att sakna att bara höra hans underbara röst. Men jag överlever, det har jag gjort innan. Jag hoppas att dessa veckorna går snabbt!

Jag har annars haft en grymt härlig helg. =). Direkt efter jobb i fredags körde jag och handlade mat och sedan hämtade jag världens sötaste Vince. Vi åkte hem till Marcus och han pratade hela tiden i bilen. =). Fixade mat och sedan hade vi piknick eftersom jag lovat detta. Vi la en filt på golvet farmföt tv:n och satte fram popcorn, godis, kex, chips och kinderägg. Vince var redan mätt efter maten, men han öppnade i alla fall kinderäggen och lekte med leksakerna. =). Sen gick vi till det nyöppnade Entré, fy för vad där var folk! Träffade Jenny och Danne, gick en sväng men det gick inte att gå in i några affärer. Vince somnade gott i vagnen, sen gick vi en sväng till China box och Jenny, Danne och Marcus åt. Efter det gick jag, Marcus och Vince hem. Marcus la sig och läste för Vince, så jäkla sött! Sen satte vi på Dumbo och vi alla tre somnade innan klockan var halv 10. Skönt =)
Vaknade kvart över 6 i lördags, Shira ville upp i sängen. Sen kunde ingen av oss somna om. Vi låg kvar och pratade sen var det dags att handla bullar. Vi stod utanför bageriet tjugo i 8, men de öppnade inte från klockan 8. Så vi fick gå en extra sväng, tyst och mysigt var det.
Efter frukosten kom Jenny och hämtade mig och Vince, åkte in till Malmöutställningen och tittade på hundar. =). Jag fastnade så klart i Ridgeback ringen och fick även träffa min uppfödares son. Eftersom min uppfödare gick bort för något år sedan och jag saknar henne fortfarande grymt mycket, så var detta ett väldigt trevligt möte. Det kändes nästan som vi känt varandra innan och hans tjej var också väldigt trevlig. Jag hoppas faktiskt att vi träffas igen så att ni i alla fall får träffa Shira. Vi blev båda två besvikna när vi insåg att inte en enda Blomsterängaren ställdes ut, jag skulle ha ställt Shira i alla fall, hon är ju helt klart snyggare än alla andra ;)
Vi träffade även mamma och Monica, moster och Bella. Jag vet inte exakt hur många timmar vi var där, emn det var helt enkelt en underbar dag. =) Det blev en hel del shopping och massa hundprat, tack alla för en underbar dag <3
När det var dags att köra hem och lämna Vince så ville ahn inte alls hem. Han ville stanna hos moster, sötunge! Han trivdes tydligen bra när han fick all uppmärksamhet mosters lilla hjärta <3 Jag och Jenny körde till Trelle och lämnade av sötnosen.
Sen gick jag, Jenny, Marcus och Danne ner till Syltan och åt underbart god mat. Sen somande jag och älsklingen direkt efter Robinson, mysigt <3

Igår jobbade jag hela dagen på auktionen, trevligt var det. =). Sen åkte jag och älski hem till ahsn föräldrar Mats och monica och åt grymt god mat, tack Monica =)
Sen hem och älskling fixade det sista inför resan. Usch jobbigt att titta på, jag ville bara hoppa ner i resväskan och säga till honom att ta med mig! Men jag vet att jag är med honom hela tiden, vi två är alltid tillsammans <3


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: