Denssan

Lägehets titt idag.. =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Tisdag idag, usch jobbigt. Jag tycker inte om tisdagar. Men nu är det inte så många timmar kvar på jobb. Har precis kommit tillbaka efter lunchen och väntar på att min chef ska bli färdig. Då ska vi ner och börja rensa i arkivet, inte alls skoj! Men det behövs verkligen! Där har nog inte blivit städat på de senaste 15 åren!

Ska en sväng in till Isabella och fixa till slingorna, tyvärr höll inte den lila färgen, synd jag tyckte om den! Men vi får testa något annat.. =)
Efter det bär det av till Malmö. Fixa mat, långpromenad med Shishi sen ska vi titta på lägenhet, skojigt! Jag vill verkligen ha en lägenhet nu, en tillsammans med Marcus. Tänk så skön när jag får plats med alla mina kläder och skor på ett och samma ställe, det hade varit underbart! Åhh jag vill! Men den som väntar på något gott... ;)


/Denise

Kommentarer

  • Nina säger:

    Jag ska nsäga till dom om jag stöter på dom för idag har hunden ylat någon timma med.

    Om det hade vart min hund hade jag iaf velat veta om det.

    2009-07-14 | 16:28:31
    Bloggadress: http://koffinkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: