Denssan

Underbara underbaraste fredag =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Underbara underbara fredag! Jag blir lika glad var gång jag vaknar och jag inser att idag är det FREDAG! Att jag vaknar tillsammans med min älskling gör hela fredagen grymt mycket bättre. Att bara en enda person kan göra en så lycklig, det är inte klokt egentligen. Men han är ju helt underbar, han är mitt allt <3
Ja nog tjatat om min underbara älskling ;)
Idag är det som sagt fredag och dagen är redan fullt planerad. Idag efter jobb hade jag tänkt att gå en lång härlig promenad med Shira, både jag och hon behöver det. Ska försöka att få med mig min sötnos Jenny med =) Sen efter det är det raka vägen hem till malmö, duscha och göra sig fin. Sen ska vi ut och äta med älskligens familj, hans pappa Mats fyller nämligen år. Det blir nog lika trevlig som det alltid annars brukar vara =) Jenny ska såklart också med, hon tillhör ju min familj =) Jag tror inte att det blir så sent idag, fredagar brukar man alltid vara så trött. I morgon hoppas jag att jag får sova länge, att älskligen inte vaknar kl halv 8 som förra lördagen, jag vill sova ut =)
Under dagen imorgon hade jag tänk att åka hem till mina små änglar och pussa på dem, nu har jag varit utan dem i en hel vecka! Kommer att pussa i sönder dem <3 På lördagskväll är vi hembjudna till Fille och Pillan, ska bli väldigt roligt, lite alkohol och trevligt sällskap =)
Vad söndagen bjuder på det får jag se, alltid blir det något i alla fall =)

Igår blev det en underbart härlig lång promenad med Shira och Jenny. När vi är ute och går så tycker jag inte att vi hinner gå ut förrens vi är hemma igen, ändå går vi i ungefär 1 timme. Det är inte klokt vad tiden går snabbt när man går och pratar om allt mellan himel och jord, men så blir det väl när man har mycket att prata om. De gånger vi träffas (så ofta som vi kan) så springer tiden bara iväg för vi har så mycket att prata om. Jenny är min underbaring <3

Dags att fixa lite saker på jobb, hungrig är jag så jag hoppas att klockan springer fram till halv 10 så att jag kan få frukost! =)


/Denise 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: