Denssan

I love my life <3

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag måste bara säga att just nu älskar jag ALLT med mitt liv! Jag har en underbar pojkvän, världens bästa vänner, kärleksfull familj, världens vackraste hund och ett bra jobb!
Den helgen jag haft nu har varit en av de bästa på länge! I fredags hade jag myspys min min absoluta favorit, Marcus. Vi åt god mat (suchi och Thai), godis och såg på 2 filmer. Gick och la oss kl 22.15, helt underbart! Sen väckte älsklingen mig 07.20. Då fick ajg inte sova längre. För att jag skulle vakna började han skaka på mig och rulla runt i sängen, ja sötnöt det ska du få igen för, jag lovar.. ;).. Så kl 08.00 var jag, älskling och Shira ute på långpromenad och handlade bullar.
Sen fick jag ett lite ryck och kl 09.00 ringde jag till min sötaste Jenny och frågade om hon skulle följa med till tatueraren och klockan 09.45 var hon inne i Malmö (snabb som en vind). Så kl 10.00 stod vi utanför Oldbones och väntade. Eftersom de har Drop in på lördagar och öppnar kl 12.00 så är det bästa att vara i tid. Vi var så klart först =) Så när de öppnade kl 12 var där mååånga i kö men vi fick nummer 1 och 2. Jenny som inte har någon tattoo sen innan började att bli liite nervös, men när hon väl låg där så tyckte hon att det inte kändes allt. Jag själv var lite pjalligare. Men fy för vad snyggt det blev! Så nu har jag en ros på insidan av handleden, ganska stor faktiskt, har fortfarande ont med bara jag tittar på den så inser jag att det är värt den smärtan, den är helt underbart vacker =) Jenny gjorde körsbärsblommor, grymt snyggt! Så nu kommer Jenny att bli beroende ;) Men men man blir ju som man umgås ;)
Var inte hemma från nästan 15.30. Det var snabbt upp i älsklingens lägenhet, hämta saker inför kvällen. Sen bar det av till Skegrie för att lämna Shishi hos pojkvännen. Var hemma i min lägenhet kl 17.00, eftersom vi skulle vara på kalas kl 18.oo hos Marcus kusin så var det bara till att göra sig fin snabbt. Det var ett väldigt trevligt kalas, god mat och härliga människor. Tyvärr kunde vi inte stanna så länge så 20.30 var vi i bilen påväg hem till Rickar för förfest inför Streetarna. Alla mina underbaringar var där och vi hade sjukt ball rent ut sagt. =)
Jag vet inte riktigt vad klockan var när vi åkte iväg till Streetarna. Vi slapp att ta Taxi, skönt! (Tack Emma). Sen väl inne på Streetarna var det fullt ös medvetslös(ja det var nog inte långt ifrån för min del) Eftersom det är så billig alkolhol så blev det några cider för mycket, men tur i oturen så tappade jag minst två cider och gav några till lillebror. Spillde en del cider över min nya tatto, men men alkohol dödar väl bakterier?? Det var så jäkla roligt att min älskade lillebror, kusin, Chumpa och Dahl kom, det gjord ehela kvällen extra rolig. =) Det blev sjukt mycket dans, ja vi ägde som vanligt på dansgolvet ;)
Jag tror att vi var hemma ungefär 03.00, då blev det duschen direkt! De får ju röka inne på Streetarna så jag bgeöver inte säga hur mycket man luktade med inte var det hallon i alla fall.
Igår när jag vaknade så insåg jag hur mycket alkohol det hade blivit, haha. Men men den smällen får man hel enkelt ta. Jag tvingade mig upp ur sängen vid 10.30. Ringde till Jenny (eftersom jag visste att jag inte skulle få upp älsklingen så här tidigt) ocf frågade om hon ville gå en sväng med mig så att jag kunde nyktra till. =) Men fy för vad kallt det var! Höll ju på att dö! Men tillsist så hamnade vi hemma hos Jenny med vars en Coca-Cola. Men där fick vi inte sitta så länge för kl 12.00 hade vi bokat med älsklinge, Bettan och André på Istanbul, så det var bara att ta sig i kragen och ut i kylan igen. Jag kände att det inte kunde bli någon pizza för mig, min mage hade inte klarat av det, så det fick bli en bakpotatis, men det var inte helt fel det heller. Kunde dessvärre inte äta så mycket, men lite fick jag i min i alla fall.
Sen var det sängen som gällde. Jag och älskling låg där till kl 17.00 sen fick det vara nog. Körde en svän på Willys sen hämtade vi Shishi och körde hem. Fixade lite röda pölser, gottigt =) Sen blev det soffa resten av dagen.

Tack alla mina underbaringar för en helt underbar helg!

/Denise






Kommentarer


Kommentera inlägget här: