Denssan

Idag blir det myspys med mina favvisar!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag efter jobb ska jag hämta upp min älsklings Vince efter jobb! =)
Så idag ska jag mysa med mina två favorit pojkar.. Det kommer nog att bli lite film, god mat, godis och kanske ett bad i badkaret, helt enkelt en underbart mysig fredag!


Marcus och Vince Mars -08

Imorgon blir det julklappsshopping med Jenny. Ska fixa det sista och köpa Marcus födelsedagspresent, jag vet redan vad jag ska köpa och det känns rikigt bra. =)
Vad som händer imorgon kväll vet jag inte än, vi ska ta lördagen som den kommer.. =)

Söndag ska jag till kyrkan med Vince, Alice och syster. Det är familjemässa och min prins och prinsessa ska gå med i Luciatåget..=). Efter kyrkan så är det pyssel som gäller, jag älskar pyssel! =)

Jag tror att detta kommer att bli en lugn och skön helg, vilket verkligen behövs, det var evigheter sedan sist!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: