Denssan

Efter regn kommer alltid solsken!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Fredagen slutade inte precis som jag tänkt mig. Satt här på jobb, redo för att gå på lunch. Reser mig upp för att gå och ta på mig ytterkläderna. Då känner jag en fruktansvärd smärta! Det går ifrån nacken och ut i ryggen och upp emot huvudet! Det gjorde så ont att jag nästan kunde börja gråta! Mötte i alla fall upp Emelie och Theres, tog en snabb lunch på Sibylla sen tillbax till jobb. Smärtan gav inte med sig och min kära chef sa att jag kunde gå hem så fort jag gjort det viktiga. Bad Jenny hämta mig eftersom jag inte vågade köra bil själv när jag inte kunde titta åt sidorna, så söta Jenny körde mig hem till malmö. Däår la jag mig på soffan och där fick jag bli liggandes hela kvällen! Älsklingen hyrde två filmer till mig innan han åkte iväg med jobb till Köpenhamn. så där låg jag i min ensamhet, tur att jag hade Shishi hemma!
Kan även säga att det var bra att Calle gick vidare och att Tove fick lämna, bra röstat folket!

Lördagen spenderades först lugnt hemme, sen fick jag ta och städa lite. Nacken ömmade fortfarande men fick låtsas som ingenting..=). sen fick vi åka tillo Skegire, lämna Shishi och hämta upp Rickard och Danne. In till Lets go där Cardinals mötte Debops i Bowling, men först blev det julbord, mumsigt! Jag och Camilla fick en bana för oss själva, tur var väl det, haha.. =)
Min älskling vann Bowlingen och fick ta med sig en fin kägla hem..=)

Alla grabbarna i Cardinals!


Söta Pat C Miller och Danne.


Älsklingen slår en strike.. =)


Jag är ingen höjdare på bowling, vilket syns på mitt klots höjd.. =)



Efter Lets go så bar det av till Mejeriet i Lund. Där mötte vi upp min söta Pappa, söta lillebror och söta svärfar. Och underbara Jenny såklart..=)

Sen blev det underbar musik och dans hela kvällen.. =)

tackar alla underbaringar för en super dag och kväll!


Jenny och Jag på Mejeriet

 

Söndagen spenderades hemma hos mina underbara föräldrar. Åt mat och pappis hjälpte mig med bilen..=)

Sen åkte vi hem och planerade inför vår USA-tripp. Så idag har jag fått semestern godkänd så den 24 mars - 6 april bär det av.. =)

 

/Denise

Kommentarer

  • CC säger:

    Hej!

    Har följt din blogg ett tag. Hittade den när jag googlade efter Trophy Queen en gång, å sen har jag kollat med jämna mellanrum. Är inne på samma spår med bilar, tatueringar å musik, å nu när jag läste om din kommande USA-resa kändes det som att det kanske är Viva Las Vegas du är på väg till i påsk??!! Min familjs biljetter är bokade dit, så kanske vi springer på varandra om det är dit du ska :-)

    Tack för underhållande läsning!

    CC

    2009-12-07 | 16:12:39

Kommentera inlägget här: