Denssan

Super söt Cash kopia.. =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Såg denna på Expressen och blev nästan tårögd, vilken söt liten tös.. =)


http://www.expressen.tv/nyheter/Utrikes/1.1670475/liten-cash-kopia-charmar-varlden


Idag är det underbara fredag.. =).. Ska till frisören idag och bli snygg i håret..  Sen ska jag in till Malmö och gå på festivalen med min älskling och en massa andra, trevligt.. Det blir nog med i Bluestältet med en god cider.. ;)

Imorgon ska jag träffa PatC och Jenny. Vi ska shoppa lite och snacka skit, alltid trevligt! Vad som händer sen på kvällen vet ajg inte riktigt än, älsklinge ska vara ute på skroten i hammarlunda och fixa tills nästa helg. Ni har väl inte missat att det är parta nästa helg?? =)




Söndag ska jag och älski titta på ett hus som de hyr ut, vem vet kanske är det något för oss.. =).. Sen ska vi hem till mina söta föräldrar med Skratch så han kan pinstripa pappas Buick, skojigt.. =)

/Denise

Kommentarer

  • Linda säger:

    jo det är ju lite småjobbigt att färga varje vecka... men men. jag får ta mig en funderare på det=P för det är finfint med rosa

    2009-08-17 | 10:40:41
    Bloggadress: http://theonlycrazymee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: