Denssan

Middag med PatC och Jenny..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår var jag ute och åt med två snäckor, Jenny och PatC.. Det blev kinamat, gottigt!! Jag åt så att jag höll på att sprängas, sen krängde jag och Jenny även vars en efterrätt, glass med MYCKET chockladsås, mumsigt!
Det var en underbart trevlig kväll, det hoppas jag att det blir fler av, specielle sen när vi har vårt Cardinetts.. ;)


Jag och Pat C Miller



Jag och världens bästa Jenny <3


Idag ska vi starta vår valpkurs, grymt skoj! Jag kommer bara att vilja gosa med alla och sno med dem hem, men nej jag får försöka att stå emot.. =)
Sen ska jag hem till min älskling och somna i hans famn <3

Imorgon är det underbara fredag, jag älskar fredagar!
Då blir det kräftor med Jenny, mina föräldrar och svärföräldra, underbart skojigt kommer det att bli, jag ska äta kräftor tills jag spyr, det är så grymt gott!!

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: