Denssan

Tack alla för underbara dagar.. =)

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då var man tillbaka på jobb efter 4 dagars ledighet. Fy för vad det har varit skönt! Har solat och njutit av det fina vädret, lite färg har man faktiskt fått. Ska försöka pressa lite extra nu denna veckan innan älsklingen kommer hem för han kommer att vara riktigt brun och fin =)
I torsdags fixade vi en hel del i Jenny´s lägenhet och i min. Vi packa upp, packa ner och packa lite till ;) Sen blev det tv och sängen tidigt, skönt!
I fredags vaknade vi vid 9-tiden. Tog på oss och åkte in till Malmö. Gick en mysig promenad med Shishi vid Bulltofta sedan tog jag och Jenny en snabbis inne på IKEA, vi hittade det vi behövde och åkte hem igen. Sen sätte vi igång med byggandet, haha, det var inte långt ifrån att vi slog ihjäl varandra och byrån, fy fan vad irriterade vi var. Ingenting fungerade, vi fick till och med birranya hål. Men när vi tillsist hade fått ihopa möget så insåg vi vad felet var, haha.. =).. Men nu står den i alla fall upp och den fyller sin funktion, men han kommer nog inte att bli långvaraig den jäkeln!
Efter det så gjorde vi oss snygga och åkte till Mats och Moncia (mina underbara svärföräldrar). Där blev det god mat och underbart sällskap. Det blev lite kortspel och jag vann på STOPP, grymt duktig ;) Åkte hem vid 9 -tiden, hämtade upp Tim. Sen kom även Martin och Andy, satt hemma hos mig och hade trevligt.. ;) Det blev en runda ner till Lyktan och fy för vad där var folk! Hade grymt trevligt fram tills att de jobbiga jäklarna ifrån Irland satte igång. Tur att man har en spärr som stoppar en ibland, jäkla äckliga idioter var vad de var. Men vi hade grymt skoj i alla fall, dansade som sattan och musiken var bra. =). Det roligaste var efter stängning när två av mina söta vänner fick 800 kronor i böter, naww.. Synd om dem men ganska roligt. Men nöden har ingen lag.. ;) Tack för en underbar kväll!!
Fick inte sova så många timmar natten mellan fredag och lördag. Kom väl i säng vid 3-tiden. Kl 8 ringer min telefon - "Kuckeliku klockan är sju! Upp och hoppa din lilla loppa!" Då var det mina söta systerson Vince som ringer och väcker en, kan man bli arg då? Nää verkligen inte, han är ju så söt! Sen kunde man inte somna om. =/. Det var bara till att gå upp, ut på en promenad och handla lite frukost. Det blev en hel del slappande så att man var lite pigg till kvällen. Kl 4 var vi hembjudna till mamma. Då var det påskmat och trevligt sällskap som gällde. =). Det blev lite spel och jag kan fortfarande inte förstå hur min syster och bror kunde vinna ett förklaringsspel, men de lyckades =). Kl 11 var jag och Jenny hemma igen. Funderade på att gå en sväng till Lyktan men efter att vi placerat oss i soffan så blev vi sittandes där. Såg på The Pianist men jag somnade 20 min innan slutet, så jäkla retfullt!
Söndagen spenderade jag hos min underbara syster och världens sötaste Vince & Alice. Det blev en hel del bus i trädgården =) Sen gick vi till Anna och Leif. Shira fick busa med två killar så nu har hon skaffat sig ytterligare 2 pojkvänner, gulligt. =) Sov hemma hos min syster, var helt slut på kvällen. Kl 4 vaknde Vince och efter det kunde man inte somna om. KL 6 kom han in tillmig och vi mös och tittade på Musse Pigg, myspysigt =)
Sen åkte jag ifrån min syster vid halv 10 och körde hem till min söta Mormor. Vi åkte en sväng till Willys, sen hem till mormor igen och fikade. Satt ute i trädgården, underbart väder! Sedan körde vi en sväng till min söta moster, stannade till på ett Loppis och jag hittade ett nyckelskåp, perfekt det har jag letat efter =) Blev en stund i min mosters trädgård satt och snackade lite skit, det var ett tag sedan =)
Sen körde jag och lämnade mormor och hem och städade min källare, det behövdes! Förresten så hade vi inbrott i tvättstugan härom natten, jäkla idioter! Så jäkla typiskt att jag inte sov hemma den natten, då hade Shira hört er och vaktat! Åhh jag hatar idioter som inte vet vad som är ditt och mitt!

Mina lediga dagar har varit riktigt underbara. =) Nu sitter man på jobb igen och det är inte många dagar kvar innan min älskling kommer hem, bara 3 dagar! Jag längtar som sattan, känner mig nästan som ett barn dagarna innan Jul! Han är det bästa som finns!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: