Denssan

Min underbara Jenny!!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Jag vet inte hur jag skulle klara av dagarna utan dig vid min sida. Du finns alltid där för mig och jag hoppas verkligen att du tycker detsamma. Att jag fått träffa dig och att du har blivit min bästa vän är jag grymt glad över och jag vet egentligen inte vad jag har gjort för att förtjäna dig som min vän, men något bra måste det ha varit!
Du är min ängel och jag vill aldrig vara utan dig! Du betyder otroligt mycket för mig och din vänskap värderar jag högt! Utan dig hade jag inte klarat av dessa veckorna utan Marcus, tack snäckan! Du förstår nog inte hur mycket det har betytt för mig att du har sovit med mig varje natt och att jag har haft dig vid min sida hela tiden, Jag är verkligen skyldig dig en STOR tjänst!
Du har en stor plats i mitt hjärta och den platsen kommer alltid att vara din. Jag vill aldrig förlora dig, jag hade inte klarat av mitt liv utan dig. Tillsammans är du och jag oslagbara! Du är min prinsessa, min ängel utan vingar och jag vill att du ska veta att jag älskar dig! <3

Jenny + Denise = Evig vänskap

Kommentarer


Kommentera inlägget här: