Denssan

Livet är helt underbart!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag känns livet helt underbart! Det är underbart väder, fåglarna kvittrar och ja jag mår så jäkla bra! Jag tror att det är mest för att min älskling är hemma och förgyller mina dagar/kvällar. Han är det underbaraste som finns och han gör mitt liv värt att leva <3
Idag är det onsdag och det betyder som vanlig Ku. Lika roligt som alltid! Men idag är det en speciell dag för idag fyller Stefan 50 år! Stefan är för de som inte vet nästan som en "extra" pappa för mig, haha. Jag har kännt honom sedan jag konfirmerade mig och nu jobbar vi tillsammans och bor grannar. Han vet nog allt om mig och jag allt om honom. Han är en underbar människa och jag har honom att tacka för mycket! Idag ska vi de "gamla" Ku:arna ner till stan och köpa fina paketer till Stefan, hoppas vi hittar något bra.. =) Det kommer att bli en bra kväll.. =)

Idag blir det även kinamat med min underbara Jenny.. =) Alltid lika härligt att umgås med dig, även om vi bara hinner träffas i en timme, men under den timmen hinner vi med mycket.. =)

Sen imorgon är det torsdag, ska hem till mamma då. Ska prata igenom lite om kurserna som vi ska sätta igång, ska blir så jäkla roligt att sätta igång egna kurser, jag längtar!!


/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: