Denssan

Jag vill kräka på allt och alla..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Idag skulle jag bara vilja kräka på allting! Jag saknar Marcus som f*n idag min kropp bara skriker efter honom! Ingenting fungerar på jobb, siffrorna vill inte stämma! jag håller på med avstämmning men hur lätt är det för mig att stämma av när alla bara gör fel? Det är så grymt irriterande! Okey alla har vi rätt att göra fel, men inte så jäkla ofta som vissa. Det är störigt när det är mig och mitt arbete det går ut över. Åhh irriterad!
Jag är trött som ett helt j*kla ålderdomshem, ögonlocken vägen minst 150 kilo var nu. Även om jag gick och la mig redan halv 9 igår. Detta är en dag då ingenting fungerar!
Hur kul är det då att träffa folk om 40 min som jag ska visa KU för? Känner inte alls för det, men det är bara till att sätta på sig fejk smilet och se jäkligt glad och pigg ut. Det är en sak som jag är grym på.. 

Nej nu tänker jag inte skriva mer, känns bara som att det kommer att bli alldeles för mycket gnäll då!


/Denise 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: