Denssan

Bara 15 dagar kvar tills min älskling är hemma..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Usch 15 dagar låter som en evighet, jag vill ha honom här nu ju!
Men det har gått en och en halv vecka imorgon, det går snabbt. I och med att jag har saker som händer hela tiden så springer dagarna iväg. Nu är det dags för Jenny att flytta hem till mig igen, det ska faktiskt bli skoj. =). Denna gången vet vi hur vi ska organisera med allt, så det ska fixas. Ska en sväng till IKEA idag och se om de har någon fin billig bäddsoffa som vi kan inskaffa. Ska upp med Jennys hylla också och en hel del förvaringslådor behövs. En ny byrå måste skaffas och en hel del annat. Jag menar är vi två töser på 30 kvm så behövs en del förvaring, haha =) eftersom jag har smittat av mitt shoppande på Jenny så har vi en hel del skor och kläder tillsammans =) Men det är bara roligt =)
Så direkt efter jobb bär det av till IKEA, skojigt skojigt. Sen ska jag in om älsklingens lägenhet och ta upp posten. Ska passa på att dra in hans underbara doft i näsan, det lukar bara Marcus överallt där hemma, I love it! Ska lämna av lite saker som jag handlade på Ullared också, ska fixa till där innan han kommer hem, fint kommer det att bli =)
Så denna dagen kommer att springa iväg lika snabbt som alla andra dagar.
har mycket att göra på jobb också, har egentligen inte tid att sitta här, men får ta det lugnt mellan varven =) Fick tyvärr ställa in min lunch med Liza, jag hinner helt enkelt inte. Det får bli en snabb lunch med fil hemma och en lite promenad med Shira. Så får det helt enkelt bli ibland.
Solen har äntligen kommit tillbaka nu, finns det något skönare? Jag har kastat ner vinterjackan nu och tagit fram min underbart fina kappa. Snart dags att kasta ner stövlarna också och ta fram alla söta sommarskor, jag längtar! Jag längtar efter mina vackra pumps =)

Hade en väldigt trevlig kväll på KU igår =) Jag och Jenny köpte nya spel på Ullared och de fick vi inviga igår, grymt skoj! Jag och Jenny vann på båda två, men vi är alltid oslagbara, haha =)
Det blev även Efterlyst som vanligt, sen direkt hem till sängen. Skönt. Har verkligen sovit som en stock inatt, vaknade nog bara 2 gånger. Jag måste ju hela tiden kolla efter sms av mitt hjärta och det fick jag kl 4, sen efter det sover jag grymt gott, tack älskling <3

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: