Denssan

Ont...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Åhh ont i magen har jag nu! Alltid efter lunch så kommer smärtan =/.. Den jäka doktorn har inte ringt heller, hur jäkla svårt kan det vara? Något fel måste det vara på min mage, men inte en jäkel kan säga vad! Åhh förbannad!!!

Skönt att det bara är 2 timmar kvar på jobb nu, sen ska jag få träffa min Marcus. Har varit utan dig i 6 timmar nu, det är för lång tid.. =).. Sen när vi har fixat våra ärende, då blir det bara mys farmför tv:n, finns det något bättre? God mat ska vi äta också, jag vet inte vad än, men något gott blir det i alla fall. Är grymt sugen på Sushi, så jag tror att det blir det, mums!

Riktigt tråkigt väder det är ute idag, det blev bara en snabb promenad med Shira nu på lunchen, hon vill ju inte vara ute när det regnar, inte jag heller för den delen. Det är en klok hund jag har. =)

/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: