Denssan

Jobb jobb och åter jobb..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då sitter man här igen, eller rättare sagt har suttit här redan 2 timmar (kl 09.30). Trött och sliten känner man sig idag, men det är väl inte konstigt när man jobbade från 7.30 till 22.00 igår?? Men det var som alltid lika trevligt på jobb igår, mina söta Ku:are är alltid lika roliga. Så det blev en del Skippo, jag vann då i alla fall första gången, vilket är den som är den viktigaste, Jenny du måste träna lite Skippo hemma så du har en chans nästa gång.. ;)
Idag är det då torsdag, snart FREDAG, det är den bästa dagen på hela veckan! Men idag måste jag fixa kläder till Halloween festen på lördag, alltid ute i sista minuten! Vad ska jag klä ut mig till? Jag har i alla fall fixat en svar peruk, riktig snygging blev jag i den. ;)

Som vanligt när man är själv på jobb så är det något som ska klydda. Idag är det begravningarna som inte vill som jag vill, haha. Men duktig som man är så löser man det mesta och gör det bästa av situationen. Det finns lösningar på allt. =) Får hoppas på att det inte blir allt för många begravningar den närmsta veckorna. Blir det så då löser duktiga Denise det i alla fall.. ;)

Jenny och jag kom fram till här om dagen att vi verkligen måste sätta igång att träna. Så igår fick vi tummarna loss och ringde upp det gym vi tänkt börja på. Så imorgon innan kl 14 ska vi vara där och få info. Det bästa av allt är att vi får egna nycklar så vi kan åka dit och träna när vi vill. Det är verkligen perfekt för en fullbokad kvinna som mig.. ;) Då kan jag träna när jag har en lucka över, så jag hinner bli smal och fin tills det är bikini dags. Ja det går snabbt, julen är snart över då kommer påsken. Sen helt plötsligt så står man där med midsommarkransen runt huvudet och sommaren är på ingång. Åhh vad jag längtar! Vill ha sommar nu nu nu nu!!

/ Denise                                                                            

Kommentarer


Kommentera inlägget här: