Denssan

Snart helg!

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Då var man tillbaka på sin plats på jobb, känner inte alls för det idag. Konstigt nog så brukar jag inte känna för att jobba på torsdagar. Kan vara för att jag är extra trött eftersom jag jobbar 12 timmar på onsdagarna. Är inte hemam från över kl 22, sen innan man kommer i säng och till ro, det tar evigheter. Men men det är det faktiskt värt. =)
Igår var det väldigt trevligt på jobb. Spelade buzz med lillebror, Frida och Tobias. Jag förlorade första omgången. Sen bytades lillebror ut mot Martin, han kämpade på för att han skulle klå mig, han till och med valde min gubbe. Men han kom inte så långt, haha..=)

Idag händer det faktiskt inte så mycket. Har en del pappersjobb att fixa, annars är det ganska lugnt. Sen ska jag hem till min älskling, ska göra egna hamburgare idag, mmm gottigt ska det bli. =). Sen ska jag nog inte göra så mycket mer, krypa ner i soffa och bara mysa.

Imorgon har jag och Marcus varit tillsammans i 1,5 år. Jag kan knappt förstå det =) Tänk att jag träffade dig första gången när jag var 15 år och att vi sedan dess ändå haft kontakt. Sen att det helt plötsligt en dag slog gnistor om oss två, vem hade egentligen kunnat tro det? Det var en del människor som blev ganska förvånade när de fick reda på att vi två var tillsammans och många sa till mig att det skulle inte fungera. Men ack vad fel de fick =) Jag var säker från första dagen att jag ville vara med dig, jag fick kämpa en del, eller hur älski ;) Jag ångrar inte en sekund att jag tog det där steget och skickade sms till dig dagen efter vi träffats på Gunnars 40-års fest. Jag kan bara tacka honom för att vi två var där samtidigt och att mina föräldrar fick mig att gå dit med dem.
Jag kan inte förklara med ord hur mycket du betyder för mig, mina känslor blir starkare och starkare för var dag som går. Jag vill aldrig vara utan dig, tillsammans är vi ett. Du och jag för evigt älski!





/Denise



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: