Denssan

Träningsvärk...

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Ojoj vad jag har ont i mina ben och armar idag, jäkligt skönt! Det känns härligt att man satt igång med lite träning, det behövs! Jag är ju inte precis den som tänker på vad jag äter och de börjar synas på min kropp. Det tycker jag inte om! Dags att ta i med hårdhandskarna! =)
Igår när jag kom hem till älski så fixade vi god mat och mös framför tv:n. Sen somnade jag kl halv 8, helt slut.. =).. Men jag tvingade mig upp och gå ut en kvällsrunda med Shira. Sen lyckades jag hålla mig vaken igenom hela Cityakuten. Alltid lika bra, så det vill jag helst inte missa.. =)

Idag är det en hel del fakturer jag måste fixa på jobb. Den som fixade med fakturerna inna har glömt bort en hel del av begravningarna ifrån förra året. Så det sitter jag och fixar till nu, det blir mycket pengar av det! Roligt att fixa in lite pengar till jobb.. =)
Men nu vill inte min skrivare som jag vill, pappert baar fastnar! Det är så typiskt. Så nu sitter jag och väntar på vaktmästaren ska komma så att han kan hjälpa mig... =).. Jag är ingen höjdare på sånt, ibland behöver man hjälp faktiskt. =)

Sen är det träning efter jobb som gäller. Efter det blir det raka vägen hem till min älskling. Mat och mys idag igen. Sen är det favvis programmet Desperata Hemmafruar.. =)..

Marcus - Jag älskar dig av hela mitt hjärta! Du är mitt allt!



/Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: