Denssan

Tråkig tisdag..

Kategori: Mitt underbara liv i ord och bilder <3

Igår hade jag en väldigt trevlig kväll. Direkt efter jobb åkte jag hem till min syster, orkade inte vänta på att Marcus skulle bli klar =).
Hade köpt 2 fina rosa blommor och ett fint kort med pengar i till min sessa. Jag hoppas att hon blev lite glad i alla fall, nu kan hon köpa de där skorna hon vill ha! Min underbara syster hade lagat mat sen kl 12 på dagen, det blev kalkon. Det var så jädrans gott så jag fick i min 3 hela portioner =)
Sen efter maten så kom mina söta föräldrar till tårtan. Vi barn hade lagt ihop till en övernattning på Ystad Saltsjöbad till dem i Silverbröllopspresent, gulligt va?
Min syster hade bakat en goood tårta med egen chokladkräm och allt, hon är duktig min syster. När jag blir stor ska jag bli precis som henne ;)
Busade en hel del med Vince, han är så söt. Arg blir han när han inte får som han vill, haha, så sött! Lilla Alice är bara så snäll, sitter helt tyst och bara skrattar. Mosters små hjärtan <3

Åkte hem vid 9 tiden, var ju tvungen att hinna hem till Cityakuten och det gjorde vi precis! Det var lika bra som vanligt även om jag slumrade till någon gång, men är man trött så är man =)
Sen somnade jag gottigt i armarna på min älskling <3

När jag vaknade i morse så var det så tomt, Shira har sovit i Skegrie i natt, känns så konstigt att hon inte är där och kryper upp i sängen på morgonen. Men ska hämta henne idag så att allt blir som vanligt igen!

Håller på med avstämning på jobb, åhh det är jobbigt! Inte alls roligt, men det är alltid lika skönt när man har gjort det, då vet man att det är en hel månad kvar till nästa gång.

Träning blir det idag, jag måste! Har fuskat nu i några dagar och det är inte bra. Måste igång snabbt igen så jag kan få en fin figur till sommaren =)

   
                                                                       Mimmi, jag och Bettan i lördags =)




                                                                                              I Love Cider ;)


/ Denise

Kommentarer


Kommentera inlägget här: